Reklamacje i zwroty
Reklamacje
W przypadku, kiedy zamówiony produkt jest zniszczony, nie jest zgodny ze zdjęciami prezentowanymi na stronie internetowej (wieczne róże oraz kwiaty żywe mogą się nieco różnić wyglądem, ponieważ kwiaty mogą mieć minimalnie inny odcień niż na zdjęciach) klient powinien niezwłocznie poinformować nas o tym, wysyłając zdjęcia na maila kontakt@dolcefiore.pl.
Dokonamy wymiany towaru na ten sam. W przypadku, gdyby uszkodzony produkt byłby niedostępny- sklep dokona zwrotu środków pieniężnych na konto klienta.
Towar wraz z dowodem zakupu należy wysłać na adres:
Dolce Fiore
Ulica Pszczyńska 44C
43-190, Mikołów
Zwroty
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby dokonać zwrotu muszą Państwo poinformować o swojej decyzji mailowo na adres: kontakt@dolcefiore.pl.
W wiadomości należy zawrzeć imię nazwisko, telefon kontaktowy, numer rachunku dla płatności zwrotnej, numer zamówienia i datę jego złożenia. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt. Zwrot płatności zostanie dokonany na numer konta klienta.
Produkt należy zwrócić na adres:
Dolce Fiore
Ulica Pszczyńska 44C
43-190, Mikołów
Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien być odpowiedni zapakowany i zabezpieczony przed wysyłką. Zwrot środków (kwota równa cenie zakupionego produktu oraz koszt przesyłki, z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób oferowany przez Dolce Fiore) na konto klienta nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.
Produkty, które zostały wykonane pod indywidualne zamówienie klienta, nie podlegają zwrotowi.